http://img10.imageshack.us/img10/7733/contactm.png

Tuesday, July 24, 2012

Buat tempahan Buku Kisah Hati sekarang! ;D






Oh, jangan salah faham, gambar-gambar di atas bukanlah sepertimana buku yang akan dijual kepada  anda semua, itu cuma draf buku untuk simpanan aku je. 

Bagi yang berminat untuk membeli buku (yang tak seberapa) ini, bolehlah buat tempahan sekarang sebelum aku pergi hantar ke kedai untuk dicetak, tapi maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak bagitau berapa harga untuk sebuah buku ni sebab belum pergi pun ke kedai tu, tengah cari masa dan tenaga (maklumlah bulan-bulan puasa ni..) tapi lebih banyak cetakan lebih murah katanya, sebab tu sebelum pergi cetak kalau boleh aku nak ambil anggaran tempahan dulu, 

Aku akan beritahu harga buku ni kemudian, buat masa ni bagi yang berminat boleh tempah je dulu dengan meninggalkan nama anda dan ayat "saya nak tempah" di entri ini mahupun di facebook atau di email miakaftiya@gmail.com. ;-D

aku tau buku ni tak seberapa, jadi kalau tak ada yang nak tempah pun tak apa.. aku tetap akan print dan simpan untuk sesiapa yang mahu beli. Sesungguhnya, menjual hasil karya sendiri untuk dibaca oleh orang lain adalah satu nikmat yang sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata! *nanges* v__v

4 ceritaMia's lovers:

Anonymous said...

berapa harga?

mia kaftiya said...

RM17 sahaja. ;)

Fil Syam said...

Full story utk enam2 kisah nih??

mia kaftiya said...

Fil syam : Yeaaaaa... ada lagi satu kat kita, kalau nak bgtau cepat keh, sblm habis. >__<